سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
حرف های من با بابا
من 86 بابای خوبم از دست دادم . من و بابا خیلی همدیگر دوست داشتیم . من تو این وبلاگ تمام حرفهایی که با بابام دارم می زنم ،شاید بعضی حرفها رو هیچ وقت روم نمی شد، باهاش بزنم ولی الان و اینجا می زنم
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 53258
کل یادداشتها ها : 38
خبر مایه


سلام

بابای گلم

حلول ماه ربیع الاول به شما عزیز دل تبریک می گم

بابای برام خیلی دعا کند

این چند وقت اتفاقات بامزه ای افتاده، برات تعریف کنم غش می کنی از خنده... خلاصه روزگارمون خوبه ولی همیشه جای تو خالی است امروز داشتم با خودم فکر می کردم ، چطوری من این سه سال بدون شما سرکردم .. واقعا عجبیب این دوران

کی فکرشوو می کرد دختر عزیز کرده تو همکاره بشه و این قدر خوب تو جامعه باشه .. بابا دوست دارم بهم افتخار کنی ... و بهم عشق بورزی ... دوست  دارم در اخلاقم نمونه باشم و هیچ کس ازم نترسه و ...

بابا می خوام کارمو ول کنم .. برم سراغ درس می دونم خیلی سخته ... ولی باید تحمل کنم ... دعا کن برام

یاعلی

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ